ჩვენი ელექტრონული კომერციის აუდიტის სერვისი
შექმნილია იმისთვის, რომ ბიზნესს მიაწოდოს ელ.
კომერციის ოპერაციების ყოვლისმომცველი შეფასება, გამოავლინოს
ძლიერი/სუსტი მხარეები და გაუმჯობესების შესაძლებლობები. ჩვენი
ექსპერტთა
გამოცდილი გუნდი ჩაატარებს თქვენი ელექტრონული კომერციის ვებსაიტის, მარკეტინგული სტრატეგიების, მომხმარებელთა გამოცდილების და მთლიანი პერფორმანსის საფუძვლიან ანალიზს, რათა დაგეხმაროთ თქვენი ონლაინ ბიზნესის ოპტიმიზაციაში.
ძირითადი მახასიათებლები:
ვებსაიტის შეფასება: ჩვენ განვახორციელებთ თქვენი ელექტრონული კომერციის ვებსაიტის დეტალურ ანალიზს, შევაფასებთ მის დიზაინს, მომხმარებლის გამოცდილებას, ნავიგაციას და მთლიან ფუნქციონალურობას. ჩვენ გამოვავლენთ გამოყენებადობის ნებისმიერ საკითხს, ოპტიმიზაციის ხარვეზებს და გაუმჯობესების სფეროებს თქვენი ვებსაიტის მუშაობისა და კონვერტაციის მაჩვენებლების გასაუმჯობესებლად.
კონვერტაციის კურსის ანალიზი: ჩვენი გუნდი შეისწავლის თქვენი ვებსაიტის კონვერტაციის ძაბრს, რათა დაადგინოს პოტენციური შეფერხებები და ადგილები, რაც იწვევს სტუმრების გასვლას. ჩვენ მოგაწვდით ღირებულ რეკომენდაციებს თქვენი კონვერტაციის განაკვეთების ოპტიმიზაციისა და გაყიდვების გაზრდის მიზნით.
ტრაფიკის გენერაციის შეფასება: ჩვენ შევაფასებთ თქვენს ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიებს, მათ შორის SEO-ს, ფასიანი რეკლამის, სოციალური მედიისა და ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ჩათვლით, რათა შევაფასოთ მათი ეფექტურობა თქვენი ელ. კომერციის ვებსაიტზე ტრაფიკის მოზიდვაში. ჩვენ გამოვავლენთ გაუმჯობესების შესაძლებლობებს და შემოგთავაზებთ სტრატეგიებს მიზნობრივი ტრაფიკისა და მომხმარებელთა გაზრდის მიზნით.
მომხმარებელთა გამოცდილების მიმოხილვა: ჩვენ გავაანალიზებთ მომხმარებლის გამოცდილების მთლიან პროცესს თქვენს ვებსაიტზე, დათვალიერებიდან დასრულებამდე. ეს მოიცავს ნავიგაციის სიმარტივის შეფასებას, პროდუქტის ინფორმაციას, მომხმარებელთა მხარდაჭერას და გადახდის პროცესებს. ჩვენ მოგაწვდით რეკომენდაციებს მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, რათა მოხდეს მომხმარებელთა კმაყოფილების ამაღლება.
კონკურენტული ანალიზი: ჩვენ ჩავატარებთ კონკურენტულ ანალიზს, რათა შევაფასოთ თქვენი ელექტრონული კომერციის პერფორმანსი ინდუსტრიის წარმომადგენლებთან და კონკურენტებთან მიმართებაში. ეს დაგეხმარებათ გაიგოთ თქვენი შედარებითი პოზიციონირება, განსაზღვროთ კონკურენტული უპირატესობები და გამოავლინოთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
ანალიტიკისა და მეტრიკის მიმოხილვა: ჩვენი გუნდი განიხილავს თქვენს ელექტრონული კომერციის ანალიტიკას და მეტრიკას, რათა შეაფასოს თქვენი „Tracking”-ის და ანგარიშგების სისტემების ეფექტურობა. ჩვენ გამოვავლენთ ნებისმიერ ხარვეზს მონაცემთა შეგროვებაში, მოგაწვდით ინფორმაციას მუშაობის ძირითადი ინდიკატორების შესახებ და შემოგთავაზებთ რეკომენდაციებს თქვენი მონაცემების საფუძველზე გადაწყვეტილების მიღების პროცესის გასაუმჯობესებლად.
მობილური ოპტიმიზაციის შეფასება: მობილური კომერციის მზარდი მნიშვნელობის გამო, ჩვენ შევაფასებთ თქვენი ვებსაიტის მობილურ ეფექტურობას და გამოვავლენთ ოპტიმიზაციის შესაძლებლობებს. ჩვენ უზრუნველვყოფთ ვებსაიტის გამართულობას, რათა მოხდეს მზარდი მობილურის მომხმარებლების ბაზის დაკავება.
უსაფრთხოებისა და გადახდის ინტეგრაციის მიმოხილვა: ჩვენ შევაფასებთ თქვენს ვებსაიტზე მიღებულ უსაფრთხოების ზომებს, მათ შორის SSL სერთიფიკატებსა და გადახდის გზებს, რათა დავრწმუნდეთ, რომ მომხმარებელთა მონაცემები და ტრანზაქციები დაცულია. ჩვენ მოგაწვდით რეკომენდაციებს უსაფრთხოების გასაძლიერებლად და თქვენს კლიენტებს შორის ნდობის დასანერგად.
ელექტრონული კომერციის აუდიტის დასრულების შემდეგ, თქვენ მიიღებთ ყოვლისმომცველ ანგარიშს, რომელშიც დეტალურად იქნება აღწერილი ჩვენი დასკვნები, რეკომენდაციები და სამოქმედო გეგმა. ანგარიში მოიცავს კონკრეტულ და ქმედით ნაბიჯებს თქვენი ელექტრონული კომერციის ოპერაციების ოპტიმიზაციისთვის, თქვენი ვებსაიტის მუშაობის გასამართად, მომხმარებელთა გამოცდილების გასაუმჯობესებლად და გაზრდილი კონვერტაციისა და შემოსავლის მისაღებად.
ისარგებლეთ ჩვენი ელექტრონული კომერციის აუდიტის სერვისით, რათა მიიღოთ ღირებული ინფორმაცია თქვენი ონლაინ ბიზნესის შესახებ, განსაზღვროთ გაუმჯობესების სფეროები და გამოიყენოთ შესაძლებლობები თქვენი ელექტრონული კომერციის წარმატების მაქსიმალურად გასავითარებლად. ჩვენი ექსპერტიზა და მითითებები მოგცემთ საშუალებას მონაცემების საფუძველზე მიიღოთ გადაწყვეტილებები, გააძლიეროთ თქვენი კონკურენტული უპირატესობა და მიაღწიოთ თქვენი ბიზნესის მიზნებს სწრაფად განვითარებადი ელექტრონული კომერციის ლანდშაფტში.